Wprowadzenie nowej usługi, jaką jest telefonia może stanowić wyzwanie. Postanowiliśmy więc podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem w tej dziedzinie, a tym samym ułatwić Państwu proces wdrożenia central i nowych usług. Przedstawiamy typowy przebieg wdrażania usług telefonicznych dla central operatorskich (CATV, ISP) oraz dla centralek abonenckich (IP PBX). Poniższe kroki są opracowana na podstawie doświadczenia nabytego w trakcie kilkuset udanych wdrożeń. Procedurę tą podzieliliśmy na cztery etapy. Pozwala to w sposób uporządkowany i kontrolowany realizować kolejne zadania, a także stworzyć realistyczny harmonogram. Oczywiście do każdej instalacji podchodzimy indywidualnie a poniższe kroki mają jedynie ułatwić wdrożenie i usystematyzować prace. Ponadto, aby pomóc Państwu kompleksowo zastosować szereg rozwiązań telefonii, zostaliśmy partnerem wiodących na polskim rynku operatorów telekomunikacyjnych i producentów sprzętu dla telefonii IP.
Przyjeżdżamy do Państwa na spotkanie i wspólnie określamy kilka elementów, np.: optymalną konfigurację platformy, dostępność łączy telekomunikacyjnych, aby dobrać ofertę idealnie dopasowaną do Państwa potrzeb.
Korzystając z naszego doświadczenia możemy pomóc ustalić, czy posiadają Państwo potrzebną dokumentację oraz spełniają wymogi formalne. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, poradzimy jakie podania i zgłoszenia są niezbędne oraz jak je przygotować.
Dzięki długotrwałej współpracy z wieloma operatorami, możemy pomóc w procesie zestawiania łączy telekomunikacyjnych (SS7/C7, ISDN PRA, VoIP) tworzących międzyoperatorskie punkty styku Państwa sieci. Jeżeli spełniamy Państwa wymagania, możemy ustalić termin instalacji testowej naszej platformy.
Instalujemy u Państwa platformę w pełnej, docelowej konfiguracji. Szkolimy osoby mające nadzorować pracę systemu oraz zestawiamy łącze głosowe (VoIP operatorski – siptrunk) wraz z aktywnymi, testowymi numerami telefonicznymi. Teraz mają Państwo do swojej dyspozycji funkcjonalne i kompletne rozwiązanie wraz z możliwością zestawiania połączeń głosowych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz swojej sieci. Dzięki temu można sprawdzić cały system w działaniu oraz zapoznać się z praktycznymi zastosowaniami poszczególnych funkcji platformy.
Faktycznie etap ten zaczyna się już podczas trwania testów platformy. Doświadczenie uczy, że już wówczas należy rozpocząć prace nad stworzeniem oferty dla Klienta końcowego i opracować zasady funkcjonowania nowej usługi w strukturach Państwa firmy. Na tym etapie warto także pomyśleć o reklamie i promocji. Dzięki temu, kiedy zakończy się okres testowania platformy, pozostanie już niewiele do wykonania. Wtedy w krótkim czasie po zakończenia testów możecie Państwo rozpocząć sprzedaż nowej usługi.
Od samego początku, zarówno na etapie instalacji testowej, wdrożenia oraz komercyjnego działania usług, ofertujemy Państwu wsparcie w sprawach technicznych i biznesowych. Ponadto mogą Państwo na bieżąco liczyć na doradztwo merytoryczną, pomoc w prezentacjach i negocjacjach handlowych w własnych działach firmy, jak i na zewnątrz – u Państwa klientów. Do tego dysponujemy licznym działem wsparcia technicznego – hotline 24/7 zarówno w sytuacjach awaryjnych jak i przy bieżącej administracji systemu.
Przyjeżdżamy do Państwa na spotkanie i wspólnie określamy kilka elementów, np.: obecną infrastrukturę sieci, dostępność łączy telekomunikacyjnych (ISDN PRA – 30B+D, BRA- 2B+D, IP), ilość gniazdek telefonicznych, rodzaj urządzeń końcowych, funkcje, z których Państwo dotychczas korzystają, optymalną konfigurację centrali IP PBX itp.
Korzystając z naszego doświadczenia możemy pomóc ustalić, jak skonfigurowana centrala IP PBX ułatwiłaby komunikację zarówno wewnątrz firmy, jak i optymalizowała ruch przychodzący i wychodzący. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, poradzimy jakie rozwiązania i funkcjonalność będą kompatybilne z Państwa doczasowymi systemami w firmie (np. CRM), aby wdrażana telefonia stanowiła dla Państwa ewolucję a nie rewolucję.
Dzięki długotrwałej współpracy z wieloma operatorami, możemy pomóc w procesie zestawiania łączy telekomunikacyjnych (SS7/C7, ISDN PRA, VoIP) tworzących międzyoperatorskie punkty styku Państwa sieci. Jeżeli spełniamy Państwa wymagania, możemy ustalić termin instalacji testowej naszej platformy.
Jedną z ważniejszych kwestii we wdrożeniu telefonii jest odpowiednie dopasowanie funkcjonalności i usług dodatkowych na centrali, tak, aby były komplementarne z Państwa dotychczas funkcjonującymi systemami (np. CRM) i spełniły swoje zadania. W tym celu robimy audyt struktury firmy, proporcji ruchu wychodzącego/przychodzącego, potrzeb komunikacyjnych z klientami. Na tej podstawie jesteśmy w stanie dobrać odpowiednie funkcje jak np. nagrywanie rozmów, poczta głosowa, fax system, call center, infolinia (IVR), zaawansowane kolejki, grupy wywoławcze (hunt groups), pokoje konferencyjne, wideo- i telekonferencje i wiele innych. Wszystko razem ma tworzyć spójną, zaawansowaną i nowoczesną telefonię. Jeżeli spełniamy Państwa wymagania, możemy zacząć konfigurować centralę ADEBOX i przejść do kolejnego etapu.
Po odpowiednim skonfigurowaniu dla Państwa centrali IP PBX i w razie potrzeby bramy ISDN PRA (30B+D), BRA (2B+D) wdrażamy je osobiście lub zdalnie – w zależności od Państwa potrzeby. Jesteśmy w stanie wykonać cześć prac (np. ograniczyć się jedynie do prac dotyczących ADEBOX i ADEGATE) ale również możemy przeprowadzić kompleksową instalację razem z urządzeniami końcowymi (telefony, bramki IP, DECT IP itp.) oraz pomóc w kwestii dobrania odpowiedniego operatora świadczącego usługi Internetu i telefonii. Zakres prac jest ustalany indywidulanie w oparciu o Państwa potrzeby.
W trakcie całego procesu przygotowania, instalacji i po jego zakończeniu oferujemy wsparcie w sprawach technicznych i biznesowych. Ponadto można na bieżąco liczyć na doradztwo i profesjonalny dział wsparcia technicznego – hotline 24/7 zarówno w sytuacjach awaryjnych jak i przy bieżącej administracji systemu. Dodatkowo grono programistów jest w stanie dostosować produkty ADESCOM do potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów.
Jesteś integratorem rozwiązań IT/telekomunikacyjnych/instalacji systemów bezpieczeństwa itp, dostarczasz urządzenia końcowe dla telekomunikacji lub po prostu wiesz, że u Twojego klienta zaistniała potrzeba instalacji centralki IP PBX i unowocześnienia komunikacji w jego firmie – skontaktuj się z nami pod dedykowanym adresem: partner@adescom.pl.
Aby poznać szczegóły naszej oferty, produkty, usługi i ich bogatą funkcjonalność, wystarczy, że umówisz się z nami na spotkanie. Podczas niego jesteśmy w stanie sprecyzować z jakimi klientami pracujesz i jakiego wsparcia od nas będziesz potrzebował. Gwarantujemy, że znajdziesz zaufanego i solidnego partnera, otrzymasz szerokie wsparcie i minimum formalności.
Nie znasz naszego systemu? Potrzebujesz poszerzyć swoją wiedzę z wąskiego zakresu zagadnień, sprawdzić działanie funkcji w praktyce – zgłoś się na szkolenie produktowe lub handlowe. Sprecyzuj swoje oczekiwania, a szkolenie będzie dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb.
Jako Partner możesz korzystać z szerokiego zakresu naszego wsparcia przy wdrożeniu lub robić to zupełnie samodzielnie. Możemy uczestniczyć w spotkaniach z Twoimi klientami, jak również wysyłać Ci już gotowy produkt do instalacji. Zakres naszych prac jest uzależniony od Twoich potrzeb.
Doceniamy Twoją znajomość rynku i klientów, doświadczenie, zaangażowanie i wiedzę. Dlatego Partnerom oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne. Proponujemy różne modele współpracy, a co najważniejsze nie mamy minimalnych progów sprzedaży.
Do Twojej dyspozycji jest szereg pracowników naszej firmy, którzy mogą dawać Ci nieustanne wsparcie w kwestiach handlowych, marketingowych, bieżącego wsparcia technicznego oraz asysty merytorycznej, udzielać pomocy w prezentacjach i negocjacjach. Ponadto grono programistów jest w stanie dostosować produkty ADESCOM do potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów.